marți, 5 octombrie 2010

Intr-o zi frumoasa

Tu,zi frumoasă,nu te îndepărta
De când te-aştept,de când mă-nchin
Ca zâmbitoare s-apari în calea mea
Şi să mă cruţi de acest amar venin.

Şi sper ca să priveşti cu milă
Către un suflet ce-a îndurat în taină
Ce n-a cerut averi sau faimă
Ci doar să iasă din "mocirlă".

Mi-e greu să cred chiar şi-n Speranţă
În jur văd prea multi nefericiţi
Care au cerut un rost în viaţă
Şi în schimb,au fost prea umiliţi.

Au vrut să zboare
Dar nu au ştiut
Că vor cădea
Şi va durea atât de tare.

Şi au sperat la Infinit
Că intr-o zi
Toate au un sfârşit.
Intr-o zi- Bibi


Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici
Când necazuri te doboară
Şi prieteni n-ai să-i strigi,
Ţine minte
sfârşitul nu-i aici.
Când nu mai ai nici vise
Şi nu ştii cum să te ridici,
Ţine minte
sfârşitul nu-i aici.
Mângâiere n-ai, nu vezi acum
Mâini întinse de amici
Ţine minte
sfârşitul nu-i aici.

Pomul vieţii creşte mândru
Unde spiritul e viu,
Luminează ea, salvarea,
Cerul gol şi cenuşiu.

Niciun comentariu:

marți, 5 octombrie 2010

Intr-o zi frumoasa

Tu,zi frumoasă,nu te îndepărta
De când te-aştept,de când mă-nchin
Ca zâmbitoare s-apari în calea mea
Şi să mă cruţi de acest amar venin.

Şi sper ca să priveşti cu milă
Către un suflet ce-a îndurat în taină
Ce n-a cerut averi sau faimă
Ci doar să iasă din "mocirlă".

Mi-e greu să cred chiar şi-n Speranţă
În jur văd prea multi nefericiţi
Care au cerut un rost în viaţă
Şi în schimb,au fost prea umiliţi.

Au vrut să zboare
Dar nu au ştiut
Că vor cădea
Şi va durea atât de tare.

Şi au sperat la Infinit
Că intr-o zi
Toate au un sfârşit.
Intr-o zi- Bibi


Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici
Când necazuri te doboară
Şi prieteni n-ai să-i strigi,
Ţine minte
sfârşitul nu-i aici.
Când nu mai ai nici vise
Şi nu ştii cum să te ridici,
Ţine minte
sfârşitul nu-i aici.
Mângâiere n-ai, nu vezi acum
Mâini întinse de amici
Ţine minte
sfârşitul nu-i aici.

Pomul vieţii creşte mândru
Unde spiritul e viu,
Luminează ea, salvarea,
Cerul gol şi cenuşiu.

Niciun comentariu: