sâmbătă, 25 septembrie 2010

Mai putin gunoi. Let's do it, Romania!

Ma bucur ca m-am implicat in aceasta campanie,desi multi nu au privit asta cu ochi buni!"De ce sa strang EU gunoiul altuia?De ce sa umblu EU in focarele alea de infectie?Altceva mai bun nu am de facut?"Probabil si din aceasta cauza ,suntem atat de "curati".Si din cauza celor care le este prea lene sa arunce intr-un cos,decat pe jos.E mai la indemana,probabil asa fac si acasa.Unora le place jegul .Si unii sunt mult prea nesimtiti ca sa-i pot numi oameni civilizati.Si ma refer la cei care isi arunca jegul de acasa in locuri unde altii merg pentru a se simti bine si pentru a mai schimba putin aerul!Ma refer la paduri....pline de resturi sau jeguri din casa."Junglistii"(stiu ca nu exista cuvantul) astia nu se pot numi oameni,care traiesc intr-o civilizatie !
Si cand vom vrea sa mergem in padure,in loc de aer curat si proaspat ,vom da peste o" frumoasa adiere de....JEG in putrefactie !"
Sunt putin revoltata!Si pe toti junglistii i-as arunca in cosuri de gunoi,poate asa vor descoperi si ei ca exista asa ceva !

Niciun comentariu:

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Mai putin gunoi. Let's do it, Romania!

Ma bucur ca m-am implicat in aceasta campanie,desi multi nu au privit asta cu ochi buni!"De ce sa strang EU gunoiul altuia?De ce sa umblu EU in focarele alea de infectie?Altceva mai bun nu am de facut?"Probabil si din aceasta cauza ,suntem atat de "curati".Si din cauza celor care le este prea lene sa arunce intr-un cos,decat pe jos.E mai la indemana,probabil asa fac si acasa.Unora le place jegul .Si unii sunt mult prea nesimtiti ca sa-i pot numi oameni civilizati.Si ma refer la cei care isi arunca jegul de acasa in locuri unde altii merg pentru a se simti bine si pentru a mai schimba putin aerul!Ma refer la paduri....pline de resturi sau jeguri din casa."Junglistii"(stiu ca nu exista cuvantul) astia nu se pot numi oameni,care traiesc intr-o civilizatie !
Si cand vom vrea sa mergem in padure,in loc de aer curat si proaspat ,vom da peste o" frumoasa adiere de....JEG in putrefactie !"
Sunt putin revoltata!Si pe toti junglistii i-as arunca in cosuri de gunoi,poate asa vor descoperi si ei ca exista asa ceva !

Niciun comentariu: