marți, 11 august 2009

Fericire in rate



Cică indiferenţa doare!
Dar doare pe oricine?
Să cred că te doare şi pe tine?
Ai fost şi tu dezamăgit?
Ai suferit?Ai plâns?
Şi lacrimile te-au durut?
Ai simţit furie,deznădejde
Frică,tristeţe,nepăsare?
Şi că nimic
Valoare nu mai are?
Te-a durut o vorbă?
Te-a durut privirea mea?
Mă căutai să-ţi fiu alături
Şi nu mă mai găseai?
Sau ai simţit că nu-mi mai pasă?
Nu!Nu ai simţit nimic.
Asta simte cel ce iubeşte
Cel ce trăieşte pentru celălalt
Prin celălalt..
Cel căruia îi pasă
Şi arată cât eşti de important
Pentru viaţa lui.Cu tine respiră.
Asta simte cel ce nu te dezamăgeşte
Nu are de ce .El e acolo
Să-ţi facă viaţa mai frumoasă.
Nu face asta gratis.
Dar nu cere mult să ştii
Cere să-l apreciezi,să ştie
Că e special pentru tine
Cere să-i oferi cu încredere
Un zâmbet.E suficient.
Fericirea lui e prea ieftină.
O poţi plăti în rate
Iar ca dobândă,doar atât:
Să-i spui că îl iubeşti
Nu e obligatoriu zilnic.
I-ar când i-ai achitat fericirea
Eşti liber.El e trist.
Şi-ar dori ca viaţa să-i fie
Veşnic împrumut.Şi tu
Să fii cel care îi plateşte ratele.


Darren Hayes - Insatiable
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

marți, 11 august 2009

Fericire in rate



Cică indiferenţa doare!
Dar doare pe oricine?
Să cred că te doare şi pe tine?
Ai fost şi tu dezamăgit?
Ai suferit?Ai plâns?
Şi lacrimile te-au durut?
Ai simţit furie,deznădejde
Frică,tristeţe,nepăsare?
Şi că nimic
Valoare nu mai are?
Te-a durut o vorbă?
Te-a durut privirea mea?
Mă căutai să-ţi fiu alături
Şi nu mă mai găseai?
Sau ai simţit că nu-mi mai pasă?
Nu!Nu ai simţit nimic.
Asta simte cel ce iubeşte
Cel ce trăieşte pentru celălalt
Prin celălalt..
Cel căruia îi pasă
Şi arată cât eşti de important
Pentru viaţa lui.Cu tine respiră.
Asta simte cel ce nu te dezamăgeşte
Nu are de ce .El e acolo
Să-ţi facă viaţa mai frumoasă.
Nu face asta gratis.
Dar nu cere mult să ştii
Cere să-l apreciezi,să ştie
Că e special pentru tine
Cere să-i oferi cu încredere
Un zâmbet.E suficient.
Fericirea lui e prea ieftină.
O poţi plăti în rate
Iar ca dobândă,doar atât:
Să-i spui că îl iubeşti
Nu e obligatoriu zilnic.
I-ar când i-ai achitat fericirea
Eşti liber.El e trist.
Şi-ar dori ca viaţa să-i fie
Veşnic împrumut.Şi tu
Să fii cel care îi plateşte ratele.


Darren Hayes - Insatiable
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: